Jesperhus' digitale udvikling er ikke blot en opgradering af hjemmesiden; det er et bevis på en omdefineret ferieoplevelse. Ved at blande avancerede funktioner, effektive backend systemer og og data-drevne analyser, skabes et digitalt produkt, der ikke kun opfylder, men overgår klientens forventninger.
Integrationen af Spectra, Mailchimp, QuickPay, Galaxy, nShift/Unifaun, Cookiebot og Cloudinary sikrer et sammenhængende digitalt økosystem. Støtte til flere sprog gennem Google Translate imødekommer et mangfoldigt publikum.
Data-drevne indsigter
Ved at udnytte Google Analytics, Google Tag Manager og tilpassede statistikker opnår vi handlingsrettet indsigt. Serverbaserede statistikker og Databox løfter evalueringen af ydeevneniveauet.
Robust serverinfrastruktur
Dedikerede servere til Galaxy-billetsystemet og en FTP-server til ERP-ordrer understreger driftseffektiviteten.
Nøgleteknologier i spil
Spectra (Booking and Guest API)
Mailchimp (Newsletters)
QuickPay (Payments)
Galaxy (Ticketing)
nShift/Unifaun (Shipments)
Cloudinary
Google Translate