Da det tyskfødte startup inden for events og ticketing gik på en global vækstrejse, indgik vi et partnerskab for at sikre en problemfri og skalerbar digital udvikling.
Som alle andre projekter have dette projekt også sine udfordringer. Men gennem godt samarbejde opnåede vi succes og hjalp run.events med at få deres platform online.En platform, der ikke kun lever op til men overgår alles forventninger. Et ægte bevis på vores teams dygtighed og engagement.
Vi valgte Azure som vores skyplatform for at udvikle run.events, med det formål at skabe en integreret løsning, der forbedrer eventoplevelsen for både arrangører og deltagere.
Nem konfiguration af billetter til arrangementer med run.events. Mulighed for forskellige billettyper, tilvalg, tilpasning af billetter, dynamisk prissætning og naturligvis håndtering af moms.
run.events mobilappen tilpasser sig dit firmas branding, herunder logo, farveskema og visuelle elementer. Dette giver deltagerne en følelse af at være en integreret del af dit event og skaber et godt indtryk.
Integrér nemt dit billetsalg på din hjemmeside med run.events. Vælg mellem vores professionelt designede og fleksible indlejringswidget, der giver dig mulighed for at tilpasse den til jeres brand.
Med run.events kan foredragsholdere nemt administrere deres biografier og profiler fra ét centraliseret sted, hvilket gør det lettere at bruge dem ved alle arrangementer, hvor de bidrager med indhold.
I kulissen har vores talentfulde team investeret kreativitet, færdigheder og utallige timer i at omsætte konceptet til virkelighed. Fra de første skitser til den brugergrænseflade, du ser i dag.I løbet af de seneste to år har vi udviklet en omfattende produktportefølje til vores kunde, der omfatter billetsalg, betalingssporing, badge-udskrivning og effektiv check-ind-håndtering. Vores løsninger strækker sig sømløst til sponsorer, udstillere og indsamling af leads.
Desuden tilbyder vi skræddersyede værktøjer til håndtering af talere, indhold og dagsordener, samt engagerende gamification-funktioner, der forbedrer deltagerinteraktionen.
Vigtigste funktioner:
Kort sagt sikrer vores produkt en problemfri og engagerende eventoplevelse samtidig med, at det prioriterer sikkerhed, brugervenlighed og omfattende værktøjer til håndtering.
The strong partnership we have with MAUS.ba is the best thing that we have done in the past few years. Their professionalism, friendliness, and easy-going attitude while doing an amazing work is a very seldom virtue in today's world.
Adis JugoPresident (Technology) at run.events
Fremragende løsninger skabt med inspiration fra vores kunder
Vi elsker løsninger, som kan gøre en forskel for vores kunders forretning inden for et overskueligt budget og en overskuelig tidshorisont. Men vores hjerte ligger også i det komplekse – især der hvor andre giver op. Et specialudviklet system er en stor mundfuld for dig som kunde, for samarbejdet og for os. Men gevinsten, når vi lykkes, er tilsvarende stor. Ta' en uforpligtende snak med os om dit næste projekt og hvordan vi kan hjælpe din virksomhed
[email protected] eller 86122241
Ring til os på +45 86 12 22 41
eller skriv til os på [email protected]
[email protected]+45 86 12 22 41
Vølundsvej 18230 ÅbyhøjDanmarkCVR-nr. 27264298
Radenka Abazovica 2a71000 SarajevoBosnien og Herzegovina
LinkedInFacebookInstagram
© 2024 MAUSDANMARK All rights reserved